Termeni si conditii
Site-ul perloltului.ro este un site comercial, proprietate a Sc Francexim Srl, care permite efectuarea de rezervări de camere la hotelul proprietate Hotel Perla Oltului ***.
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul perloltului.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe.
Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Hotel Perla Oltului ***stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.
Sosire și plecare:
- cazarea se face începând cu ora 12.00.
- eliberarea camerelor se face până în ora 12:00.
- la solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel pentru rămânerea până la ora 23:00 se va încasa 50% din tariful afișat
- Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.
Cazare:
Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate.
Cazarea copiilor până la 7 ani se va face gratuit, pentru copii între 7-12 ani se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră, iar pentru copii peste 12 ani se va percepe tariful normal.
Rezervare:
Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: 0785 205 010, e-mail: rezervari@perlaoltului.ro
Anularea rezervării:
Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.
Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 5 camere) se va face cu cel puțin 3 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea primei zile de cazare.
Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile înainte de data sosirii.
Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm contactați serviciul rezervări.
Tarife:
Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales și de numărul de persoane.
Modalități de plată:
Este acceptată plata numerar (RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.
Program funcționare restaurant și bar:
Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00, sâmbătă și duminică între 07:00 si 11:00. În restaurantul aflat la parterul hotelului vă asteaptăm zilnic între orele 07:00 și 24:00.
Fumatul:
În cadrul hotelului există camere destinate atât nefumătorilor cât și fumatorilor, iar în restaurant și spațiile publice există locuri special amenajate.
Siguranța:
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantelor și barului.
Spațiul de parcare și autoturismele:
Unitatea hotelieră beneficiază de parcare (sugerăm evitarea lăsării de obiecte la vedere).
Nevoi speciale:
Dorim să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatților din hotelul nostru sunt accesibile și persoanelor în scaun cu rotile. Dacă aveți nevoie specială de orice natură, vă rugăm să ne anunțați în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Animalele:
Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări. În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea în hotel a certificatului național / internațional de sănătate (să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă 50% din valoarea încasată pentru o persoană.
Vizitatori:
Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 22:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00-08:00 aceștia vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.
Confidențialitate:
Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.
Protecția Mediului:
Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului.Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.
Responsabilități:
Clientul este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.
Comportament:
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Fidelizare:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.
Clauze finale:
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.